Τρίτη 26 Απριλίου 2016

(Ο.Τ.) - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ - Η Συνθήκη του Maastricht 1992: Τι υπέγραψεν η Ελλάς 8


Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτου - Συμβουλευτικόν Εγχειρίδιον - Διαβάστε να δείτε πως οι Αρχιερείς που εγίνοντο ήτο μοναχοί και όχι λαϊκοί

(Ο.Τ.) - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ - Η Συνθήκη του Maastricht 1992: Τι υπέγραψεν η Ελλάς 7


Σάββατο 23 Απριλίου 2016

(Ο.Τ.) - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ - Η Συνθήκη του Maastricht 1992: Τι υπέγραψεν η Ελλάς 7


Οι δύο γυναίκες του... Οικουμενικού Πατριαρχείου



Οι δύο γυναίκες του... Οικουμενικού Πατριαρχείου

Θα καταλάβουν τις δύο από τις έξι θέσεις συμβούλων που διαθέτει.

«Εχετε επιλεγεί για να συμμετάσχετε στη θέση των συμβούλων του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο». Με τη φράση αυτή σε ειδική επιστολή του ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος (φωτογραφία) καλεί δύο γυναίκες να παρακολουθήσουν την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο μετά το Σχίσμα των Εκκλησιών που θα συγκληθεί τον προσεχή Ιούνιο στην Κρήτη. Με την απόφασή του αυτή ο κ. Βαρθολομαίος ουσιαστικά αποστέλλει μήνυμα και στους προκαθημένους των άλλων εκκλησιών να συμπεριλάβουν στις αντιπροσωπείες τους γυναίκες, όπως είχε συμφωνηθεί προσφάτως στη Σύναξη των Ορθοδόξων Προκαθημένων στο Σαμπεζί.
Οι αποδέκτες του πατριαρχικού γράμματος είναι η ηγουμένη της Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής των Χανίων μοναχή Θεοξένη και η επισκέπτρια αναπληρώτρια καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ταφτ της Βοστώνης κυρία Ελισάβετ Προδρόμου.
Η 65χρονη ηγουμένη είναι επικεφαλής σε ένα από τα σημαντικότερα και δυναμικότερα μοναστήρια της χώρας. Σπούδασε Θεολογία και Κοινωνική Εργασία στην Αθήνα και από το 1975 είναι μοναχή. Η Μονή της Χρυσοπηγής, στην οποία ηγείται, είναι γνωστή για τις οικολογικές πρωτοβουλίες της και την κοινωνική της δράση στην Κρήτη. Επίσης συγκαταλέγεται στα μοναστήρια που συμβάλλουν στη λειτουργία της Μονής Ζωοδόχου Πηγής του Βαλουκλή, όπου είναι οι τάφοι των Πατριαρχών, με την τακτική αποστολή μελών της μοναστικής κοινότητάς της.
Η κυρία Ελισάβετ Προδρόμου δεν είναι θεολόγος αλλά έχει σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και ασχολείται στις ΗΠΑ με θέματα θρησκευτικής ελευθερίας, τρομοκρατίας, επίλυσης συγκρούσεων και εκδημοκρατισμού των χωρών της Μέσης Ανατολής.
Οι δύο γυναίκες θα καταλάβουν τις δύο από τις έξι θέσεις συμβούλων που διαθέτει το Οικουμενικό Πατριαρχείο, όπως και όλες οι άλλες ορθόδοξες εκκλησίες στη Μεγάλη Σύνοδο. Σύμφωνα με πληροφορίες, για τις υπόλοιπες τέσσερις θέσεις ανδρών προορίζονται μοναχοί και λαϊκά στελέχη.
Η κίνηση του Οικουμενικού Πατριάρχου δεν εκπλήσσει, αφού τις τελευταίες δεκαετίες στις αντιπροσωπείες του Πατριαρχείου στους διαχριστιανικούς διάλογους και στις ποικίλες συναντήσεις συγκαταλέγονται γυναίκες με ειδική μόρφωση και εμπειρία που εκφράζουν τις θέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αλλά προκαλεί αίσθηση. Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι την ίδια ώρα η Εκκλησία της Ελλάδος, στα 40 άτομα της αντιπροσωπείας της στην Κρήτη, μεταξύ των οποίων 24 μητροπολίτες και ο Αρχιεπίσκοπος, δεν άφησε χώρο ούτε για μία γυναίκα.

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

(Ο.Τ.) - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ - Η Συνθήκη του Maastricht 1992: Τι υπέγραψεν η Ελλάς 5


ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΩΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ



ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΩΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 11ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016


ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΛΕΓΟΝΤΑ
ΕΘΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ


Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» παρακολουθεί με πολλή προσοχή τις τελευταίες εξελίξεις, που διαδραματίζονται στην Πατρίδα μας καιαπειλούν άμεσα την ταυτότητά της ως Ορθόδοξο Κράτος, αλλά και την Εθνική Κυριαρχία επί των εδαφών της.
Η απαράδεκτη ενέργεια του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας να προσκαλέσει εγγράφως τον πάπα της Ρώμης Φραγκίσκο στην Ελλάδα, προκειμένου να “παρηγορήσει” τους πρόσφυγες και να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητος, αποδεικνύει περίτρανα πως οι σύγχρονοι Έλληνες(;) πολιτικοί έχουν παντελή άγνοια της Ιστορίας.
Πολύ περίεργη και πρόξενος πολλών σκέψεων είναι, επίσης, η ένοχη σιωπή των Ιεραρχών και των πολιτικών στο πολύ σημαντικό θέμα, που ανέδειξε η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος» της 8ης Απριλίου 2016 (Αρ. φύλλου 2112) και αφορά στην αντορθόδοξο και ανθελληνική κίνηση του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, που ζήτησε από την κυβέρνηση την επανυπαγωγή των “Νέων Χωρών” στην εκκλησιαστική δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως!
Η Εκκλησιαστική διαίρεση της Ελλάδος δεν είναι μόνο Εκκλησιαστικό ζήτημα, αλλά καθαρά πολιτικό. Δεν υπάρχουν “νέες χώρες” εντός της Ελλάδος και δεν γίνεται καμία συζήτηση για αυτονόμηση ούτε της Μακεδονίας, ούτε της Ηπείρου, ούτε της Θράκης, ούτε της Κρήτης, ούτε των Επτανήσων, ούτε της Δωδεκανήσου και, φυσικά, ούτε του Αγίου Όρους. Οι περιοχές αυτές δεν ανήκουν απλά στην Ελλάδα, αλλά είναι η Ελλάδα και δεν τίθεται κανένα ζήτημα αμφισβήτησης επ’ αυτού. Αντίθετα, πρέπει να ξεκινήσει άμεσα ένα νέο ζήτημα επανένωσης της Κύπρου, που κακώς αυτονομήθηκε μετά από μία σειρά από λανθασμένες (;) πολιτικές αλλά και Εκκλησιαστικές επιλογές.
Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναι ο μόνος φρουρός και το τελευταίο προπύργιο σε ένα ακόμα μείζον εθνικό ζήτημα, που το πολιτικό σύστημα και οι υπηρέτες του (βλ. μέσα ενημερώσεως) φροντίζουν να αποσιωπήσουν και να αποκρύψουν.
Η σημερινή συγκυρία της αθεϊστικής Ελληνικής(;) κυβερνήσεως, του φιλοδυτικού πολιτικού συστήματος και της αντορθοδόξου και ανθελληνικής οικουμενιστικής τάσης του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, καθιστούν το έργο της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ακόμα πιο δύσκολο, ωστόσο δεν θα υποστείλουμε σε καμία περίπτωση την σημαία της αντιστάσεως στην παγκόσμια διαφθορά και δεν θα πάψουμε να αγωνιζόμαστε ώστε πάντοτε η αλήθεια να ακούγεται ακόμα κι αν η φωνή μας είναι μοναδική ανάμεσα σε χιλιάδες, που λένε ψέμματα.

Από το Γραφείο Τύπου
Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ



Μακαριώτατον  Αρχιεπίσκοπον
Αθηνών και πάσης Ελλάδος  Κύριον κ. Ιερώνυμον
Πρόεδρον της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος
Ιω. Γενναδίου, 14
115 21 ΑΘΗΝΑΣ
 
Μακαριώτατε,
Σεβασμιώτατοι εν Χριστώ Αδελφοί,

 Ευσεβάστως προαγόμεθα, όπως αναφερθώμεν προς Υμάς δια τα κάτωθι:
Α) Εις την εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ, (φ. της 14ης Φεβρουαρίου ε.ε.), δημοσιεύεται ένα περισπούδαστον άρθρον με τίτλον: «’Υπονομευτικος ο ρόλος του εκπροσώπου του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Αθήνα».
Β) Εις το οσπισθώφυλλον του εκκλησιαστικού Περιοδικού «Ορθόδοξος Κυψέλη», επισήμου οργάνου της ιεράς Αρχιεπισκοπής Θυατείρων κλπ., δημοσιεύεται φωτογραφία με τίτλον «Σύναξις Ιεραρχίας Οικουμενικού Θρόνου» (29/8-2/9, 2015, ΚΠολις), όπου εικονίζονται ως συμμετέχοντες και οι Σεβασμιώτατοι εν Χριστώ Αδελφοί μας, οι «των Νέων Χωρών» αποκαλούμενοι.
Γ) Εις την σελ. 4 του ως άνω Περιοδικού καταχωρείται η Εισήγησις της Α.Θ. Παναγιότητος του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, εν αρχή της οποίας υπάρχει εκτενής αναφορά εις τους συμμετέχοντας Αρχιερείς των Νέων Χωρών. Εκεί ο Παν. Οικουμενικός Πατριάρχης προσπαθεί -δια πολλών σοφιστιών- να αιτιολογήση και να δικαιολογήση την παρουσίαν των προαναφερθέντων Αρχιερέων και την συμμετοχήν των εις την «Σύναξιν των Αρχιερέων του Θρόνου».
Ταύτα πάντα πλημμυρίζουν αγανακτήσεως την αρχιερατικήν μας συνείδησιν  δια την αλλοίωσιν ου μόνον του Κανονικού Δικαίου, αλλά και της εκκλησιαστικής συνειδήσεως  ημών απάντων.
Διερωτώμεθα: Πως είναι δυνατόν οι Αρχιερείς των Νέων Χωρών να αποτελούν Μέλης της σεπτής Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, συγχρόνως δε και της Ιεραρχίας του Οικουμενικού Θρόνου;
Πως είναι δυνατόν ο Οικουμενικός Πατριάρχης «γυμνή τη κεφαλή» να ισχυρίζεται, ότι «οι εν λόγω Μητροπολίται ουδέποτε έπαυσαν  να αποτελούν, και κατά την επίσημον αναγνώρισιν της αγιωτάτης Εκκλησίας της Ελλάδος, μέλη της Ιεραρχίας του Οικουμενικού Θρόνου, ως διαποιμαίνοντες Επαρχίας του Θρόνου τούτου»;
Πως είναι δυνατόν ο νυν Οικουμενικός Πατριάρχης να αθετή την ανέκαθεν κρατήσασαν αρχήν, καθ’ ην «είωθε τα εκκλησιαστικά τοις πολιτικοίς συμμεταβάλλεσθε», αρχήν την οποίαν διετύπωσε και ισχυροποίησεν ο Μεγάλος Πατριάρχης του Γένους, ο Μέγας Φώτιος, με τα εξής ακριβώς λόγια: «Τα εκκλησιαστικά, και δη τα περί ενοριών δίκαια, ταις πολιτικαίς επικρατείαις  και διοικήσεσι συμμεταβάλλεσθαι είωθεν» ;;;;
Ποίος θα αντικρούση τον όλως αυθαίρετον συλλογισμόν, ότι η παρουσία των Ιεραρχών των Νέων Χωρών εις την Σύναξιν των Ιεραρχών του Οικουμενικού Θρόνου δεν παρεμποδίζεται κανονικώς, καθ’ όσον η Πατριαρχική Σύνοδος «δεν έχει διοικητικόν χαρακτήρα, ούτε καλείται να λάβη αποφάσεις διοικητικής φύσεως»;;; Μία τοιαύτη δικαιολογία μόνον εις ευήθεις και ανοήτους θα ηδύνατο να εξαγγελθή!
Τέλος, ποίος θα διαμαρτυρηθή δια την όλως αυθαίρετον και αυτόχρημα ταπεινωτικήν πράξιν του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ήτοι το γεγονός, ότι εις το κατ’ έτος εκδιδόμενον ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ, και εις το κεφάλαιον «Μητροπόλεις της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος» καταχωρούνται τα στοιχεία μόνον τεσσαράκοντα και εξ (46) Μητροπόλεων, εκείνων της λεγομένης «Παλαιάς  Ελλάδος», παραλείπονται δε αι λοιπαί εκκλησιαστικαί  Επαρχίαι των λεγομένων Νέων Χωρών (βλ. Έκδοσιν έτους 2014 σελ. 1274 έως 1299). Διερωτώμεθα: ώστε, λοιπόν,  η Ελληνική Επικράτεια τελειώνει εις την περιοχήν της Λαρίσης;  Η περιφέρεια της Κατερίνης π.χ. ΔΕΝ ανήκει εις την Ελλάδα;  Ο Εξοχώτατος Κύριος Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας γνωρίζει το γεγονός;  

Μακαριώτατε άγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι άγιοι Συνοδικοί Σύνεδροι,

Ως Ιεράρχης-Μέλος της σεπτής Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος,  διατελών εν αγανακτήσει ψυχής δια τα εις βάρος της ανεξαρτησίας της Εκκλησίας μας δρώμενα και αποτολμούμενα, καταγγέλλω τας ως άνω όλως αντικανικάς ενεργείας και πράξεις του  κατά τα άλλα πολυσεβάστου Οικουμενικού μας Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου και παρακαλώ Υμάς και ικετεύω,  όπως το ζήτημα τούτο τεθή ως θέμα της Ημερησίας Διατάξεως  προς εξέτασιν εις την τακτικήν Συνεδρίαν της Ι.Σ.Ι. του προσεχούς Οκτωβρίου.
Επί τέλους πρέπει να αποφασίσωμεν: Τι άραγε είμεθα: Υποτακτικοί, Εξαρτήματα και  Υποτελείς εις  τον Οικουμενικόν Πατριάρχην η Μέλη μιας Αυτοκεφάλου και Αυτοδιοικήτου, αρχαιοτάτης δε,  τοπικής Εκκλησίας; Είναι δυνατόν η Εκκλησία της Τσεχίας και Σλοβακίας, αριθμούσα περί τας 150.000 πιστών, να είναι Αυτοκέφαλος και Αυτοδιοίκητος, η δε Εκκλησία της Ελλάδος, ιδρυθείσα υπό των Αγίων Αποστόλων Ανδρέου του Πρωτοκλήτου και Παύλου του Ουρανοβάμονος, να μη είναι Αυτοκέφαλος και Αυτοδιοίκητος;
Είναι δυνατόν εις την μίαν και αυτήν Χώραν, την Ελλάδα, να υφίστανται πολλαί εκκλησιαστικαί Διοικήσεις;
Είναι δυνατόν η Εκκλησία της Κύπρου να είναι Αυτοκέφαλος και Αυτοδιοίκητος, η δε Εκκλησία της Ελλάδος να είναι πολυ-τεμαχισμένη;
Έφθασεν ο καιρός να ανακόψωμεν την εγωκεντρικήν τάσιν του Οικουμενικού μας Πατριάρχου! Ο υπονομευτικός ρόλος, εις τον οποίον αναφέρεται το δημοσίευμα της εφημερίδος «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» δεν ανήκει εις τον εν Αθήναις εκπρόσωπόν Του!  Είναι ο γνωστός πλάγιος, και δια τούτο και ύπουλος, ο «φαναριώτικος» τρόπος ενεργείας! Ο εν Αθήναις εκπρόσωπος του Πατριαρχείου ενεργεί κατ’ εντολήν του Οικουμενικού Θρόνου, προς τον Οποίον οφείλει να ευαρεστή.
Όθεν παρακαλούμεν δια τα καθ’ Υμάς.
Επί δε τούτοις διατελούμεν ελάχιστος εν Χριστώ Αδελφός

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

 ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ: Ευκαιρίας δοθείσης, ερωτώμεν: ποία η τύχη της από του έτους 2014 αναφοράς ημών, αιτουμένου την  διάλυσιν της αντικανονικώς ανακηρυχθείσης ως Πατριαρχικής Ιεράς Μονής  αγίας Παρασκευής Μαζίου Μεγάρων; Εξ όσων γνωρίζομεν η νομική μορφή διοικήσεως της εξονομασθείσης ιεράς Μονής δεν έχει μεταβληθή!  Διατί άραγε;

Για περισσότερα: http://mkka.blogspot.gr/2016/04/blog-post_18.html